All You Need Is Crime
Giuseppe reser till 1970 för att hitta sin biologiska mamma men hamnar mitt i politisk oro.
Vännerna infiltrerar en radikal högergrupp för att avslöja detaljer om Borghesekuppen.
Gianfranco återvänder till 1970 men förföljs av en agent som är fast besluten att behålla status quo.