Mr Inbetween
Att balansera ett nytt förhållande med föräldraansvar och vänskap, och dessutom ta hand om en sjuk bror medan man försöker försörja sig kan vara svårt för vem som helst, men det är ännu svårare om man är torped. Ray Shoesmith "tar hand om folk" - driver in skulder, beslagtar vapen och droger, och tar ofta hand om folk på ett permanent sätt.
Dåligt skött aggressionshantering och Jesus finns inte. Om du inte kan döda din svåger, vem kan då göra det?
Ray tycker inte om överraskningar, möten, mackor eller idioter. Brittany ställer svåra frågor medan Ray bråkar med den som förtjänar det.