Always Jane
Möt familjen Noury
Det är Janes sista år på gymnasiet och hon är redo att lämna den lilla staden Sparta i New Jersey. En modelltävling i Los Angeles kan kanske vara den perfekta anledningen.
Långt ifrån Jersey
Laura och Jane flyger tvärs över landet för at delta i den transexclusiva agenturen SLAY:s första tävling någonsin.
Precis när Janes framtid börjar bli verklighet, slår covid till. Medan de befinner sig i karantän tillsammans under flera månader i streck, reflekterar familjen Noury över Janes förändringsresa som transsexuell och deras egen förändringsprocess som familj. Kommer Covid och restriktionerna stoppa Jane från operationen som hon har väntat i åratal på?