Amphibia S1
Käpprätt åt skogen/Flod, svett och tårar
När Anne har sönder Hop Pops favoritkäpp bestämmer sig vännerna för att hitta en ny. När Annes sovrum blir översvämmat måste hon och Sprig sova tillsammans.
Anne vill behålla en larv som husdjur men måste hålla den hemlig för Hop Pop. Familjen försöker ladda Annes mobil efter att batteriet plötsligt tagit slut.