Apples Never Fall
När den välbärgade familjen Delaneys överhuvud plötsligt försvinner lämnas hennes fyra barn åt att ta reda på sanningen och ifrågasätta allt de trodde sig veta om sina föräldrar.
Allt eftersom jakten på Joy trappas upp styr hennes son Logan polisen bort från familjen.
Under ett oväder konfronterar Brooke sina personliga problem samtidigt som polisen följer upp en ny ledtråd.
Troy fattar ett riskabelt beslut medan han undviker polisen som vet om att han undanhåller viktig information.