Banksters
När Yusuf anklagas för att ha stulit miljoner försöker hans systesr Selda hitta hans medbrottslingar och ta reda på vem som förrådde honom.
Innan Yusuf grips tar han till okonventionella metoder för att betala av sin pappas skulder. Selda pressar Steven på fler medbrottslingars namn.
För att finansiera sin pappas affärer kläcker Yusuf en riskabel plan. Senare försöker Selda övertala de andra att överlämna sig själva.
Medan Yusuf ruttnar bort bakom galler riktar Steven, Malte och Melanie sin uppmärksamhet mot en ny misstänkt. Muhammed berättar allt för Hanna.
När Kramer omringar Yusufs vänner förlitar han sig på en oväntad bundsförvant, samtidigt som Selda pusslar ihop sin brors utstuderade plan.