Styx
När den korrupta polisen Raphaël Styx vaknar upp som levande död efter att ha blivit skjuten och lämnats att dö blir han tvungen att hantera en ny, sällsam existens.
Styx tidigare fru Isabelle behöver hans hjälp. En figur känd som Vikingen dyker upp.