I den här animerade serien följer man superhjälten Batman, som bekämpar onda skurkar i Gotham City.
Det är jul. Jokern kidnappar tre framstående profiler och ber Batman att söka upp honom före midnatt.
Jokern gör Gothams invånare totalkorkade med hjälp av sinnesförändrande lustgas.