Bethenny & Fredrik
Bethenny och Fredrik berättar nyheten om sitt partnerskap för designteamet, efter att en av Bethennys oväntade gäster skapat spänningar i gruppen.
Bethenny och Fredrik har inte kunnat hitta en fastighet på Manhattan som lever upp till deras krav. De flyttar därför sitt sökande till the Hamptons.