Betrayal: Secrets & Lies
Morgan och Rodney var ungdomskärlekar. Men när Rodneys kärlek förvandlas till manipulation står Morgan plötsligt öga mot öga med ett monster.
Libbys perfekta liv rasar samman när hon upptäcker sin mans skumma fastighetsaffärer, och han hotar med att involvera henne.
Andrea faller för en ambitiös man som ger henne allt. Men en chockerande bekännelse avslöjar att hela hennes liv med honom är en lögn.