Big Time In Hollywood
Severance
Bröderna Ben och Jack Dolfe vill bli filmskapare, men när deras föräldrar vill sparka ut dem börjar de smida en plan för att lura dem.
Ben anpassar sig till livet i rehab, och Jack till livet i sin nya lägenhet (inklusive en ny bil från Alan). Diana anlitar en privatdetektiv för att skugga Del.
Jack och Ben återförenas på rehab där de möter Cuba Gooding Jr. och försöker få in honom i sina projekt. Utan att de vet skuggas de av Dianas deckare Harvey Scoles.
Medan Alan och Diana njuter av en romantisk middag blir killarna hotade med pistol, och efter en oväntad vändning får de nya utmaningar.
Ben kommer hem och försöker ordna sitt liv medan Jack fortsätter med sina filmer. Del fokuserar på kärleken, och Malloy och Zdorkin försöker hitta Scoles koppling till fallet.