Blue Lights
Säsongsavslutning. Teamet måste samarbeta efter skottlossningen och Stevie hamnar i konflikt med de hemliga agenterna. Mo får reda på sanningen om sin pappa och Grace accepterar att hon kanske måste bryta sitt löfte till Angela.