Brotherhood
Mark 8:36
Tommy Caffee blir utpressad av en lokal irländsk gangsterboss när hans bror Michael Caffee återvänder.
Freddie och Michael blir osams över en softballmatch; Tommy måste balansera lojaliteter; Rose får sparken.