Car S.O.S.
Alla i familjen Hutchings-Clarke kör en Ford Anglia, utom James vars modell inte ens har en motor. Kan teamet rädda den?
Rover-älskaren Steves hälsoproblem har satt stopp för hans dröm om att renovera sin 1972 P6. Kan teamet rädda Steves älskade bil mot alla odds?