Castlevania
En vampyrjägare försöker rädda en stad från en armé av övernaturliga monster – som kontrolleras av självaste Dracula. Serien är baserad på de klassiska tv-spelen.
Witchbottle
En ung kvinna letar upp förbjuden kunskap. Katastrofen är nära för en korrupt biskop som retar upp en legend.
Trevor Belmont driver omkring i den panikslagna staden Gresit, där man berättar om en urgammal ondska och Belmont avger ett förvånande löfte.
Belmont utforskar Gresits katakomber och gör en skrämmande upptäckt. När mörkret faller över staden kommer odjuren tillbaka på jakt efter blod.
Belmont kämpar för att rädda Gresit från en säker undergång och kommer ansikte mot ansikte med en chockerande sanning.
Belmont föreslår en djärv strategi för Alucard och Sypha, samtidigt som Dracula tar itu med en konflikt i sina led. Isaac minns ett smärtsamt möte.