Chillin Island
Ski Mask spelar sin musik för en lastbilschaufför, Lex pratar om egots död medan han är hög på svampar på en strippklubb och Ski Mask hittar peyote ensam.
Gunna gör donuts på vägen, killarna hittar en ko, tre kvinnor i vit dyker upp i skogen och killarna skjuter armborst.
Det är världens undergång. Med vattenbrist och dålig hygien är det bara Coi Leray och Rosalía som kan rädda oss.