Chimp Crazy
Monkey Love
Tonia Haddix - en sjuksköterska som blivit djurhandlare - kämpar för att behålla vårdnaden om sina "barn": sju nöjesuppfödda schimpanser.
Alan Cumming fördubblar hittelönen för Tonka och filmskaparna står inför ett etiskt dilemma.
Tonia drömmer om att öppna sitt egen schimpansreservat och det står klart vad som hänt Tonka.