Common Side Effects
De tidigare klasskompisarna Marshall och Frances avslöjar en ondskefull konspiration för att förstöra en svamp som kan bota alla världens sjukdomar.
Marshall, Frances och deras galna grannar handskas med efterdyningarna av en farlig incident.