Dawson's Creek
Dawsons kompis Joey blir avundsjuk för att Dawson ägnar all uppmärksamhet åt en tjej. Samtidigt blir Pacey kär i en mystisk kvinna som är lärare på Capeside.
Dawson upptäcker att Pacey var Tamaras oidentifierade älskare på videobandet - men det är inte den enda upptäckten han gör. Både hans mamma och Jennifer har hemligheter som avslöjas.
En omfattande orkan sveper in över staden och alla tar skydd hemma hos Leerys. Dawson är arg på Jen för hennes förflutna och Mitch blir galen av ilska när han får veta att Gale har haft en affär.