Dice
Ego
Dice försöker få det att hetta till i sovrummet. Adrien Brody får lära sig av Dice inför en kommande roll.
Dice försöker skaffa jobb när han får veta att Carmen fortfarande får underhåll.
Dice blir ersatt som manager för sina söners hårdrocksband av en slipprig agent från Hollywood.