Disappearance of Maura Murray
Maura Murray försvann spårlöst 2004, och trots många teorier vet ingen vad som faktiskt hände. Journalisten Maggie Freleng tar sig an fallet och försöker med nya, unika insikter reda ut frågorna.
Varför har New Hampshires poliser inte varit mer öppna med fynden kring Mauras fall? Maggie undersöker teorier om en poliskonspiration i hopp om att bryta en tystnad som varat i över ett decennium.
Maggie fokuserar på mördare och kidnappare i hopp om att reda ut om Maura var offer för ett brott.
DNA-resultaten avslöjas och Maggie möter upp Mauras familj för att dela de fynd från polisutredningen 2004 som aldrig offentliggjordes.