The Disappearance of Crystal Rogers
Examining the disappearance of Crystal Rogers from her small Kentucky town and the mysterious death of her father a year later; as investigators look closer, other unsolved cases emerge.
An FBI profiler offers chilling insights on a potential killer; family members of Bardstown's other victims speak; a mysterious white car is possibly linked to Crystal's disappearance.