Django
New Babylon
Django anländer till Nya Babylon och upptäcker att hans dotter Sarah är vid liv och snart ska gifta sig.
Django och Seymours uppdrag att sälja oljan blir försinkat på grund av en kidnappning utförd av legosoldater.