Dream Raider
Efter att Rhyzens vd mr Watanabe avslöjat sitt företags hemliga köp av ett mentalsjukhus ber han drömpoliserna om hjälp – men ett besök på anläggningen går fruktansvärt fel.
En dödlig skottlossning leder Li Xiao till Lucy Ding, en egendomlig tjej med djupgående kopplingar till den kriminella organisationen hans team jagar. Rhyzen får en mystisk ny vd, och Li Xiao uppdagar äntligen An-Yas välbevarade hemlighet.