Dystopia
Tess följer med pojkvännen Leo till ett lajv-event i en nedlagd fabrik i hopp om att kunna läka deras förhållande. När gruppen sätter igång fabrikens gamla elsystem väcks en övernaturlig kraft till liv.
Indigo är borta och gänget letar febrilt efter honom. Samtidigt blir slitningarna mellan Tess och Leo blir allt större. Någon verkar utföra sabotage i fabriken och Domenica ger sig ner i kulvertarna.
Tess känner sig pressad när hennes tidigare otrohet riskerar att avslöjas och vill lämna fabriken. Lajvarna tar sig in i en förbjuden del av fabriken och hittar dolda utrymmen från dess mörka historia.