Eden
Unga Hedwig tillbringar en passionerad festnatt med sin väninna Scout innan hon försvinner spårlöst från sin idylliska hemstad. Polisen kämpar för att lösa mysteriet samtidigt som vi får inblick i Hedwigs olika relationer under den ödesdigra kvällen.