Riptide Riptide
Seriestart. Alison Westons härliga liv faller samman när hennes make Sean plötsligt försvinner. Polisen misstänker att han har drunknat, men Alison är osäker. Hennes instinkter visar sig vara korrekta - något mycket olycksbådande har hänt.
Alison får reda på att Ethan bråkade med Sean under morgonen för försvinnandet. Samtidigt som polisen startar sin utredning, visar det sig att både Ethan, Logan och Michael är personer av intresse. Men är den riktiga mördaren närmare än de tror?
Alison kämpar fortfarande med sin sorg, men börjar vänja sig vid att hennes liv kommer att fortsätta utan Sean. Hon fortsätter att lita på Dan, samtidigt som han tar till drastiska metoder för att sätta dit Michael.