En oväntad förmögenhet
Amanda får oväntat ärva en förmögenhet från en man hon aldrig hört talas om. Jakten på sanningen för henne rakt in i en mäktig familjs mörka hemligheter – och tvingar henne att ifrågasätta hela sitt förflutna.