Eyewitness
Bless the Beast and the Children
Philip och Lukas hittar skrämmande bevis; den nya chefen för FBI:s insatsstyrka avslöjas.
Helen söker hjälp av agenten Kamilah Davis; pojkarna skolkar och flyr till en klubb i New York.
Helens och Gabes äktenskap sätts på prov; Lukas skapar en skandal för att tysta ryktena i skolan.