Falcón
Kriminalkommissarie Javier Falcón (Marton Csokas, The Equalizer) är en briljant polis med ett mörkt förflutet. Han löser fall efter fall i sin hemstad Sevilla, Spanien, men det börjar visa sig att hans mörka hemligheter har kommit ikapp.