The Suspect
Joe blir alltmer inblandad i fallet med den mördade unga kvinnan. När Joes äktenskap drabbas av en katastrof verkar gränsen mellan oskuld och skuld vara oåterkalleligt suddig.
Joe är desperat för att ta reda på sanningen och hamnar på flykt från lagen. I ett sista försök att förstå vad som händer med honom måste han gräva djupt i det förflutna, inklusive sitt eget.