Famous in Love
Den här serien baseras på en roman av Rebecca Serle och handlar om den alldagliga college-studenten Paige som får sitt stora genombrott efter en provspelning till huvudrollen i en storfilm i Hollywood. Paige måste nu hantera sitt nya liv som stjärna och den otvetydiga kemin mellan henne och hennes två motspelare, samtidigt som hon lär sig vilka med- och motgångar som hör till när man är den nya heta tjejen i stan.