Kommissarie Hautalehto
Kommissarie Antti Hautalehto ställs inför ett komplicerat fall när unga män börjar drunkna i den finska småstaden Borgå. Nästan varje vecka hittas en ny kropp i floden, och snart får Hautalehto anledning att misstro sina egna poliskollegor.