När den obestridlige gangsterkungen Finn Wallace plötsligt hittas död är maktvakuumet ett faktum. Wallaces anhängare inleder en intensiv jakt på mördaren samtidigt som ett våldsamt gängkrig hotar den sköra freden i Londons undre värld.