Kin
Kinsella-familjen är en liten men sammansvetsad kriminell familj i Dublin, som hamnat i konflikt med en mäktig drogkartell.
Kinsella-familjen är en liten men sammansvetsad kriminell familj i Dublin, som hamnat i konflikt med en mäktig drogkartell. När Frank Kinsellas hetlevrade son hamnar i en våldsam konfrontation med en av Eamons män hämnas Cunningham-familjen. I rollerna: Clare Dunne, Charlie Cox, Aidan Gillen, Emmett J. Scanlan, Maria Doyle Kennedy, Sam Keeley m.fl. Del 1 av 8.