GARCIA!
Garcia sörjer en förkrossande förlust, men tvingas samtidigt fly – och omvärdera allt han trodde att han visste om sitt förra liv. Efter att Antonia fått veta mer om sin pappas förflutna försöker hon ställa saker och ting till rätta.