Geordie Shore: Their Story
Ni har sett dem leva om i 'Geordie Shore' och som vuxna i 'Geordie OGs'. Nu ska Gary, Marnie, Holly, Sophie och Aaron berätta om sina liv.
Holly Hagan ser tillbaka på sitt spännande liv. Kändisskapet i 'Geordie Shore' ledde till ett engagemang mot nätmobbning, och sen en förlovning med drömkillen.
Aaron berättar sin historia, från arbetet på oljeriggar till festandet världen över. Sophie berättar hur kändisskapet har förändrat hennes liv, och att hon har lagt festandet bakom sig...nästan.