Ghost Adventures: Serial Killer Spirits
Från ett hus kopplat till Ted Bundy till fängelset som höll John Gacy, besöker Zak och de andra platser över hela USA som kryllar av seriemördarnas mörka energier.
Serial Killer Spirits: H.H. Holmes Murder House
Zak och teamet är i Irvington, Indiana för att besöka hemmet dör H.H. Holmes dödade ett barn. Husets nuvarande ägare är rädd att mörka krafter finns kvar.
Nästa stopp är ett fängelse i Iowa där seriemördaren Jake Bird satt fängslad. Det sägs att Bird lade en förbannelse över platsen och männen som fällde honom.
Teamet undersöker ett övergivet hus i Bountiful, Utah, där lokalbefolkningen menar att Ted Bundy mördade ett av sina offer.