Ghost Town Terror
Utredarna Tim Wood och Sapphire Sandalo anländer till Montana för att hjälpa familjen Broussard att lösa problemet med det hemsökta Gunslinger Gulch.
Broussard-matriarken Karen flyttar motvilligt sin familj från ranchen medan utredarna Tim Wood och Scott Di Lalla ensamma konfronterar det mörka väsen som hemsöker ranchen.