Grease: Rise of the Pink Ladies
1954 går fyra outsiders till gymnasietjejer samman och utmanar den sociala ordningen på Rydell High School genom att våga ha kul på sitt eget sätt och anamma en ny era med snabba bilar, slickat hår och rock n'roll.