Half Man
En isolerad Niall som kämpat för att passa in på universitetet ber Ruben om hjälp, men hans närvaro får förödande konsekvenser.
Medan Niall väntar på besked om framtiden ökar trycket på honom att ljuga för Rubens räkning i rätten.
Tiotals år senare gör ryktet om Rubens återkomst Niall besatt, vilket leder till en våldsam konfrontation.
Medan Ruben står inför utmaningar i sitt förhållande fattar Niall ett impulsivt beslut som får allvarliga följder för samtliga inblandade.