Harley i mitten
Den unga uppfinnaren Harley Diaz står inför den omöjliga uppgiften att få iväg sin nio personer stora familj för att hinna i tid till en mycket viktig händelse!
När Harleys föräldrar glömmer hennes födelsedag tänker hon ut en plan för att få sitt livs bästa födelsedagspresent.
Harley försöker övertyga sin familj om att hon ska få utforma aktiviteten på den årliga grannfesten, men de bara kväver hennes kreativitet!
Harley vill visa sin pappa att hon klarar av att jobba i hans båttillbehörsbutik och använder sin uppfinningsrikedom för att bevisa det.