Coop och Cami Frågar Världen
Cooper och Cami får veta att deras mamma vill börja dejta igen och hennes första dejt är med ingen annan än deras rektor.
I sin pappas frånvaro, börjar Cooper fixa trasiga saker i huset bara för att få reda på att han är en usel hantverkare och att Cami har fixat hans misstag i smyg.
Charlotte ber om Coops och Camis hjälp för chansen att bli en medlem i skolans populära sånggrupp, Glamtronics.