Headhunters
Norsk dramathriller med absurda komiska inslag, inspirerad av Jo Nesbøs succéroman Huvudjägarna. Här får vi följa manipulatören Roger Brown under hans första tid som headhunter. Samtidigt gör han sitt första trevande försök som konsttjuv.