Headless Chickens
Nardinho and me
Mot alla odds blir Beto agent till den krävande Nardinho – och lär sig fort att handskas med superstjärnans ego, plus en och annan kontrovers.
Trots att Beto vägrar medverka på Nardinhos svensexa är hans nykterhet i farozonen på grund av hans äldsta klient och vän: Fran ”el Toro” Verlarde.
Betos anställda Cristina, Mario och Armando spekulerar kring vad som föranledde Betos och Miguels explosiva gräl.