I Don’t Like Driving
Den snäsige professorn Pablo Logetegui lär sig köra bil vid 40 års ålder. Han får oväntad hjälp av en av sina studenter och en knäpp körskollärare.
Den 40-årige professorn Pablo Logetegui och hans student Yolanda lär sig köra med hjälp av en excentrisk körskollärare vid namn Lorenzo.
Efter att Pablo lärt sig ett knep av Yolanda och hennes kompis Lucia testar Pablo att använda det under en körlektion med Lorenzo – med olyckligt utfall.
Pablo och Yolanda är med om en belysande dubbellektion med Lorenzo, som försöker medla i ett taxiförarbråk där hans son är inblandad.
Efter ett katastrofalt förarprov ställer Pablo Lorenzo mot väggen över hans metoder, och beger sig till en överraskande plats.
Vid körskolan Babieca ryker Pablo ihop med Lorenzos bror Sátur, innan han ringer Yolanda för att be om en tjänst i sista stund.
Väl hemma försöker Pablo reparera sin pappas bil innan han återgår till att ta körlektioner hos den buttre Lorenzo.