Hjortgänget
Hjortgänget är en animerad äventyrsräddningsserie om fyra älskvärda, entusiastiska och hjältemodiga unga hjortvänner, Kai, Lola, Rammy och Bobbi, som skyddar djuren i Stora skogen och människorna som bor i Platinastaden.