Hollywood Hustler: Glitz, Glam, Scam
Vegas-dopet
Zachs bedrägeri växer i takt med att han spenderar miljoner på lyxresor, fester och exklusiva hem. Samtidigt som han jagar sina skådespelardrömmar fabricerar han kontakter med Hollywood-toppar och jonglerar flera utomäktenskapliga affärer, bland annat med Vegas-artisten Bexxx. I intervjuer berättar de som stod Zach närmast hur hans noggrant uppbyggda Hollywood-personlighet börjar spricka.
När Zachs Hollywooddröm och bluff börjar rämna försenas utbetalningarna till investerarna och hans beteende blir allt mer oberäkneligt. Den innersta kretsen som en gång beundrade honom berättar hur allt började falla samman när investerare hotade att kontakta FBI. Mitt i gripandet, medieuppmärksamheten och rättsliga strider kvarstår frågan: vart tog de hundratals miljoner dollar som saknas vägen?