Bring Me the Beauties: A Model Cult
Det är 1978 och en ung Hoyt Richards har träffat självutnämnde gurun Frederick von Mierers. För omvärlden framstår Hoyt som en framgångsrik supermodell, men samtidigt finansierar han sin gurus liv.
The Antichrist Tapes
Modellen Jacki Adams ansluter sig till Eternal Values och förstår snart vad hon hamnat i. Fredrick förbereder sig inför en kommande katastrof.