Hometown Horror
Ett ökänt grottsystem löper under Hannibal i Missouri. Lokalbefolkningen tror att spöklika fenomen kan vara relaterade till ondskefulla experiment och försvunna barn.
Från en pittoresk stad i Texas kommer rapporter om spöklika barn och demoniska dockor. Vissa tror att trakten är föremål för en uråldrig förbannelse.
Freetown i Massachusetts ligger bredvid en skog som kopplas till oförklarliga händelser. Vissa tror att mörka krafter släppts fria när invånarna fördrevs av nybyggare.